خبرگزاری کار ایران

با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک انجام شد؛

​توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۸۰

​سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران گفت: همزمان با اربعین حسینی ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کامل فیروز مرنی با اعلام توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت این اداره، گفت: این اقدام به مناسبت اربعین حسینی و با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک در قالب طرح اطعام حسینی انجام شد.

وی افزود: این تعداد غذای گرم میان ۵۰۰ خانواده تحت حمایت این اداره توزیع شد.

فیروز مرنی بیان کرد: طرح هم‌نمک از آذرماه ۱۳۹۷ با هدف جمع آوری غذای مازاد مراسم ها و مجالس و توزیع میان نیازمندان راه اندازی شد و در حال حاضر در زمینه‌‌های مختلف همچون آزادسازی زندانیان،کمک به مناطق محروم، عملیات عمرانی‌و مشارکت در مقابله با بحران‌های کشوری و بلایای طبیعی فعالیت می‌کند.

سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی گفت: از ابتدای ماه محرم با برپایی دو آشپزخانه در مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران ۱۷۷ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی تهیه و میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت زمان ۷۸۲ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

فیروزمرنی بیان کرد: در مجموع تاکنون برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، خیران، نهادها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز