خبرگزاری کار ایران

سردار هداوند:

راهپیمایی اربعین پایتخت در امنیت و آرامش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۳۹

جانشین پلیس تهران بزرگ گفت: راهپیمایی اربعین پایتخت در امنیت و آرامش برگزار شد.

ه گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین امروز به رزمایش اقتدار مسلمانان تبدیل شده است، بیان داشت :امام حسین علیه السلام چراغ هدایت و کشتی نجاتی است که تا ابد برای انسانها راه آزادگی و حریت را نشان میدهد و اینکه هرگز نباید تسلیم ظلم و جور ستمگران بود.

وی افزود : راهپیمایی اربعین در حقیقت نشانه وحدت و انسجام مسلمین است که قدرت و اقتدار و عظمت مسلمین را نشان می‌دهد. 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور پرشور شهروندان تهرانی در راهپیمایی میدان امام حسین تا مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی، عنوان داشت:همه تدابیر و تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی لازم اندیشیده شده است تا شاهد یک حماسه بزرگ دیگر باشیم.

وی افزود :راهپیمایی جاماندگان اربعین امسال در پایتخت علیرغم اینکه بدون برنامه ریزی و اطلاع رسانی قبلی و با حرکت خودجوش مشتاقان اباعبدالله الحسین انجام شد با تدابیر صورت گرفته در پایتخت در امنیت و آرامش برگزار شد.

سردار هداوندگفت:کلیه عوامل  پلیس پایتخت با آمادگی کامل و با حضور حداکثری از 5 بامداد تا پایان مراسم راهپیمایی،  خدمتگزار عزادران حسینی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز