خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ درصد کارکنان غرب استان تهران واکسن دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۹۲

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از واکسینه شدن ۱۰۰درصدی کارکنان غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " مهدی کرمی" اظهار داشت: در پی همه گیری و اپیدمی ویروس منحوس کرونا اقدامات بهداشتی در دستور کار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص ۲۰ هزار ماسک و مقادیر زیادی الکل و مواد ضدعفونی تهیه شده و در اختیار کارکنان کادر و سرباز قرار گرفته و به صورت مکرر و مستمر آسایشگاه سربازان و محل کار کارکنان ضدعفونی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارکنان غرب استان تهران ۱۰۰ درصد واکسینه شدند و تعداد اندکی از کارکنان که نتوانستند واکسن دریافت کنند به خاطر بیماری بوده که پس از طی بیماری آنها نیز واکسن دریافت خواهند کرد.

سرهنگ کرمی تصریح کرد : واکسینه کردن سربازان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و ۶۰ درصد سربازان  وظیفه واکسینه شدند و اقدامات در این زمینه در حال اجراء است و در چند روزه آینده، همه سربازان نیز واکسینه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارکنان کادر و وظیفه به صورت ویژه در کنار هم دیده شدند و هیچ فرقی بین کارکنان کادر و وظیفه نیست، خاطرنشان کرد: ۶ هزار واکسن آماده است تا پس از اتمام واکسینه سربازان، خانواده کارکنان کادر و وظیفه نیز واکسینه شوند تا ایمنی لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز