خبرگزاری کار ایران

سمپوزیوم استعمال مواد مخدر در بزرگراه‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۸۸

عضو شورای شهر تهران گفت: آنچه که در سطح شهر می‌بینیم این است که در بسیاری از گاردریل های وسط بزرگراه‌ها و پل‌ها، سمپوزیوم استعمال مواد مخدر اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نادعلی پس از استماع گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: از سیاه پوشی تهران صحبت شد و شاید همه فکر می کنند که چون شورای ششم، شورای اصولگراست، ماجرای سیاه پوشی شهر تهران خیلی اهمیت ویژه ای دارد اگرچه سیاه پوشی تهران صدها سال توسط مردم تهران اتفاق می افتاد.

او ادامه داد: سال گذشته به عنوان اولین سالی که درگیر کرونا بودیم چه بسا  سیاه پوش کردن شهر اهمیت داشت چرا که بسیاری از مردم تهران درگیر شوکهای عظیمی در خانواده های خود بودند که محرم موقعیت خوبی بود تا این سوگ نهفته باز شود. اما متاسفانه سال ۹۹ با امسال قابل مقایسه نبود.

او در ادامه گفت: وضعیت معتادان متجاهر در شهر تهران نکته دیگر است که به آن اشاره می کنم. آنچه که می بینم در سطح شهر این است که در بسیاری از گاردریل های وسط بزرگراه ها و پل ها، سمپوزیوم استعمال مواد مخدر اتفاق می افتد.نمی خواهم بگوییم هر اتفاق اجتماعی را شهرداری باید پاسخ بدهد اما این همه گزارش از تاسیس مراکز بهاران و گرمخانه ها باید برآیندی در جهت خارج شدن چهره شهر از این شرایط داشته باشد اما چرا نتیجه گزارش های شما در تصویر واقعی شهر دیده نمی شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز