خبرگزاری کار ایران

وضعیت اسفناک پسماند در منطقه ۴/ساخت‌وساز غیرمجاز در سوهانک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۶۰

عضو شورای شهر تهران گفت: جمع آوری پسماند و زباله در منطقه ۴ وضعیت اسفناکی دارد و به نظر می‌رسد شهردار منطقه کار را رها کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی اقراریان در تذکری گفت: مجبورم تذکری را که در جلسه قبل درباره پسماند دادم، مشخصا درباره منطقه ۴ تکرار کنم.در بازدید میدانی جمع آوری پسماند و زباله در منطقه ۴ وضعیت اسفناکی دارد و به نظر می‌رسد شهردار منطقه کار را رها کرده است.

او در ادامه با اشاره به طرح قدمگاه امامزاده صالح در میدان تجریش گفت: طرح با مشکلات بسیار اساسی و زیربنایی مواجه است و رایزنی بین اوقاف و شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد.

اقراریان گفت: مسأله بعدی ساخت و ساز غیرمجاز در ناحیه کوهستان و سوهانک کاملا مشهود است. تعداد پرسنل ناحیه کوهستان متناسب نیست و  در حوزه ساختار و سازمان  اگر می خواهیم از منابع طبیعی شمال تهران حفاظت درست انجام دهیم باید تدبیر اساسی شود.

او گفت: رها شدگی پارکینگ طبقاتی گلابدره نیز باید در منطقه یک تعیین تکلیف شود.

اقراریان در پایان تاکید کرد: توجه به سرمایه انسانی ارزشمند موجود در شهرداری تهران در دوره تغییر مدیریت باید مدنظر قرار گیرد و لازم است به سرمایه انسانی ارزشمند مناطق توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز