خبرگزاری کار ایران

چمران خبر داد:

آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۳۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران آماده است همه سوله‌های بحران و سالن های دیگری که در اختیار دارد را برای واکسیناسیون ارائه دهد تا از شلوغی و تراکم جمعیت در مراکز کاسته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای چهارمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ایام عزاداری سرور شهیدان امام حسین علیه السلام و شهادت بزرگ مرد تاریخ انسانیت را تسلیت می‌گویم. امیدوارم موفق شویم در این ماه هم بیاموزیم و هم راه بازگشت خود را هموار کنیم.

او ادامه داد:  امروز از معاون محترم خدمات شهری دعوت شده است تا گزارش عملکردی از اقدامات این معاونت ارائه دهند.‌

چمران گفت: شهرداری تهران در منطقه ۱۶ واکسیناسیون کارکنان شهرداری را آغاز کردند و امیدواریم هرچه سریعتر همه کارکنان شهرداری تهران به ویژه کسانی که در معرض تماس بیشتر با مردم هستند واکسینه شوند. برنامه‌ریزی شده است که همه کارکنان شورای اسلامی شهر نیز در برنامه واکسیناسیون قرار گیرند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران آماده است همه سوله‌های بحران و سالن‌های دیگری که در اختیار دارد را برای واکسیناسیون ارائه دهد تا از شلوغی و تراکم جمعیت در مراکز کاسته شود. شهرداری نیروهای خوبی دارد و از نیروهای بسیج هم می‌تواند استفاده کند و در این زمینه نیز در کنار دوستان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی‌ها را دنبال خواهیم کرد تا هرچه سریعتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز