خبرگزاری کار ایران

سرهنگ کاویانی:

برنامه‌های مدون پلیس امنیت برای برخورد با اراذل و اوباش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۹۶۳

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌هایش در پلیس امنیت گفت: پلیس برنامه مدون برای برخورد با اراذل و اوباش دارد و به صورت جدی در این زمینه ورود می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در نشست خبری خود که امروز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار شد، گفت: هر روز که خبرنگار بتواند رسالت خود را انجام دهد به نظر من روز خبرنگار است.

وی ادامه داد: ما می دانیم دیواری کوتاه تر از قشر خبرنگار نیست و اولین انگشت اتهام به سمت خبرنگاران است. مشکلات جامعه خبرنگاران برما پوشیده نیست.

رییس پلیس امنیت عمومی گفت: خبرنگاران در کنار ما سربازان جنگ نرم هستند و در خنثی کردن جنگ روانی دشمن همراه ما هستند. صداقت شما در قلم تعیین کننده است.

وی ادامه داد: هدف ما اجرای قانون و کاهش آسیب های اجتماعی است و تلاش می کنیم در این راستا اقدامات مان را انجام دهیم.

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: تلاش ما این است با آگاهی بخشی به جامعه از وقوع آسیبهای اجتماعی جلوگیری کنیم.

‌وی در ادامه با اشاره به برنامه‌هایش در پلیس امنیت گفت: پلیس برنامه مدون برای برخورد با اراذل و اوباش دارد و به صورت جدی در این زمینه ورود می‌کند.

رییس پلیس امنیت عمومی با اشاره به صحبت های خبرنگاران گفت: از برنامه‌های این پلیس تعامل با اصحاب رسانه بوده و تلاش می‌شود با کمک آن‌ها و با استفاده از فضای مجازی اقدامات پلیس امنیت به جامعه معرفی شود.

در این جلسه نیز تعدادی از خبرنگاران نظرات خود را در خصوص تعامل با پلیس امنیت عمومی مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز