خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

نباید کسی دنبال بازی سیاسی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۸۹

عضو شورای شهر تهران خطاب به زاکانی گفت: امروز یک اطمینان خاطر به همکاران ما در شهرداری باید داده شود که اینجا فضای تخصصی است و از تخصص هایی که به نفع مردم است، استفاده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی پس از استماع برنامه های علیرضا زاکانی گفت: از بودجه پیش بینی شده شهرداری ۵۵ درصد محقق نشده است. برای این قسمت باید فکر ویژه ای انجام دهید که هم کسری بودجه و هم درآمدهایی که برای شهر تهران متصور است به سرانجام برسد.

او با اشاره به مسأله حمل و نقل عمومی گفت: مردم از یک طرف معیشت‌شان دچار مشکل است و از طرفی باید در شرایط کرونایی از مترو و اتوبوس استفاده کنند. برای هر کیلومتر مترو هزار تا هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه است و باید به این مسأله توجه شود.

کاشانی گفت: آقای امانی هم به درستی اشاره کردند و شاید خیلی از مسائل فضاسازی رسانه‌ای باشد، شما را آدم دیندار و پاکدستی می دانم و یقینا خیلی از مسائل فضاسازی رسانه ای است و این نگرانی را به بخش داخلی شهرداری منتقل کردند و آن چیزهایی که در فضای مجازی مطرح کردند را در شما سراغ نداریم.

عضو شورای شهر تهران گفت: امروز یک اطمینان خاطر به همکاران ما در شهرداری داده شود که اینجا فضای تخصصی است و از تخصص هایی که به نفع مردم است و تفکرهای سیاسی بر آن حاکم نشده استفاده می کنید.

کاشانی تاکید کرد که این آرامش را به بدنه شهرداری منتقل کنید و از همه تخصص ها استفاده کنید به شرط اینکه کسی دنبال بازی سیاسی نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز