خبرگزاری کار ایران

نظری:

لزوم توجه به تخصص و تعهد در انتخاب شهردار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۱۵

عضو شورای شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر ششم می‌خواهم به تخصص و تعهد و سابقه کاری در انتخاب شهردار تهران توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ترکی گفت: پیشاپیش سالروز صدور فرمان مشروطه را گرامی می‌دارم. قصد دارم تشکر کنم از تمام کسانی که در این چهار سال زحمت کشیدند. تمام کارکنان و مدیران شهرداری تهران و به خصوص کارکنان و کارشناسان شورای اسلامی شهر تهران که انصافا بار زیادی را بر دوش کشیدند اما کمتر کسی سخنی از آنان می‌گوید و قدردان این عزیزان و زحماتشان هستم.

او ادامه داد: البته متاسفانه در این میان مدیران شهری هم بودند که همگام و همسو با سیاستگذاری و سیاست‌های شورا حرکت نکردند. به اعضای محترم شورای شهر ششم نیز تبریک عرض می‌کنم و برای آنان آرزوی توفیق در خدمت به مردم شهر تهران دارم و از خداوند نیز موفقیت آنان را خواستارم.

نظری افزود: همچنین از اعضای شورای شهر ششم می‌خواهم که ضمن توجه به تخصص، تعهد و سابقه کاری در انتخاب شهردار تهران، حتما این موضوع مهم را نیز لحاظ کنند چراکه شهردار تهران نیاز دارد که اقتضائات سیاسی را درک کند.

عضو شورای شهر تهران، گفت: شهردار تهران دور میز دولت می‌نشیند و از این منظر، اگر فاقد توان درک اقتضائات سیاسی باشد، حتما مشکلاتی ایجاد خواهد شد و همین‌طور در تعامل با شورا و دیگر نهادها چالش‌های زیادی پیش خواهد آمد و اینها به ضرر شهر و شهروندان تمام می‌شود.

نظری ادامه داد: از خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه هم که در طول این دوره با پوشش اخبار، انتقادات و ... همراه ما بودند، کمال تشکر را دارم. من تلاش کردم در طول چهارسال همواره مدافع حقوق خبرنگاران عزیز باشم. در پایان برای همه ملت ایران آرزوی کامیابی، تندرستی و بهروزی دارم و بار دیگر از تمام مردم تهران برای کارهایی که نتوانستیم انجام دهیم حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز