خبرگزاری کار ایران

تونل راه آهن - تهران تبریز زیر ذره بین مدیریت بحران پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۲۲۰

تامین ایمنی و اقدامات پیشگیرانه تونل زیرزمینی راه آهن تهران – تبریز که به طول ۸ کیلومتر در محدوده مناطق جنوبی تهران احداث شده است در نشست مشترک میان شهرداری تهران، سازمان پدافند غیر عامل کشور و شرکت راه آهن بررسی و طی آن در خصوص تامین ایمنی و اقدامات ضروری در شرایط اضطراری تصمیم گیری شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که نمایندگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان پدافند غیر عامل و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان مدیریت بحران تهران حضور داشتند، مقوله ایمنی و پدافند غیر عامل تونل راه آهن تهران - تبریز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش، تونل راه آهن تهران - تبریز یکی از طولانی‌ترین و بزرگترین تونل‌های حمل و نقل شبکه راه آهن ریلی سراسری ایران با طول بیش از ۸ کیلومتر است که در طول مسیر از مناطق ۱۶.۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران عبور می‌کند و از همین رو تامین ایمنی آن نیازمند بررسی همکاری‌های مشترک با مشارکت سازمان‌های تخصصی است و به پیشنهاد سازمان مدیریت بحران پایتخت به دلیل وجود تاسیسات زیرساختی در داخل و حریم ریلی این تونل برای پیشگیری و آمادگی در برابر هر نوع حادثه احتمالی یا شرایط اضطراری این نشست برگزار شد. 

در این نشست مقرر شد سازمان آتش نشانی تهران، گزارش بررسی‌ها و بازدیدهای انجام شده در خصوص ایمنی تونل و تاسیسات مربوطه را به همراه لیست اقدامات ضروری به منظور ارائه به اداره کل راه آهن تهران، برای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ارسال کند. همچنین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم جهت ارتباط مستمر نمایندگان اداره کل راه آهن تهران با دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق ۱۶.۱۷ و ۱۸ شهرداری اقدام نماید. 

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، همچنین لزوم برگزاری مانور مشترک با همکاری و هماهنگی اداره کل راه آهن تهران، سازمان پدافند غیر عامل کشور، سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرداری مناطق مذکور در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز