خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۳۹

سرپرست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری کشور گفت: با عنایت به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری کشور از روز پنجشنبه ۷ مرداد آغاز می‌گردد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضامنی سرپرست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری‌های کشور اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته فعالان حوزه حمل و نقل بار در اولویت سوم واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

وی افزود با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته آغاز طرح واکسیناسیون این گروه از رانندگان از روز پنجشنبه 7 مردادماه بصورت سراسری در کشور اجرا می‌گردد.

سرپرست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری کشور در رابطه ساز و کار واکسیناسیون در این طرح گفت: مدیران عامل سازمان‌های بار شهرداری ‌های کشور به عنوان رابط شهری جهت انجام هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی هر استان تعیین و به وزارت بهداشت اعلام شده‌اند تا ترتیبی اتخاذ نمایند که در اسرع وقت هماهنگی لازم بین ارکان اجرایی به عمل آید.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری‌های کشور، ضامنی در رابطه با فهرست مشمولان خاطر نشان کرد: فهرست افراد مشمول از طریق سامانه‌های مرجع به وزارت بهداشت ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز