خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت مکان‌یابی و احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۲۱

اعضای شورای شهر تهران به یک فور یت لایحه مکان یابی و احداث آرامستان های جدید در پایتخت رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه سیصد و چهاردهم شورای شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه مکان‌یابی، احداث و تملک آرامستان‌های جدید در پایتخت در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. 

سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا درباره یک فوریت این لایحه گفت: بهشت زهرا در ۲۵ تیر سال ۴۹ افتتاح شد و ۵۱ سال از عمر آن می‌گذرد. در ابتدا برای ۳۰ سال این مکان پیش بینی شده بود اما در سال ۷۸ و به دلیل وقوع جنگ تحمیلی پر شد. بهشت زهرا دو بار در سال‌های ۷۸ و ۸۸ توسعه پیدا کرده است و با این روند مرگ و میر بهشت‌زهرا (س) حداکثر تا سه سال دیگر پاسخگوی نیاز شهر خواهد بود.

او ادامه داد: در شهرهای جهان گورستان‌ها پراکنده است و تفکر مدیریت شهری کنونی این بود که تیمی را مکلف کند تا بر اساس مسائل علمی و کارشناسی مکان‌یابی آرامستان‌های جدید تهران را در دستور کار قرار دهد و با پخش پهنه‌ای در شهر تهران مشکلات تهران در این زمینه برطرف شود. 

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره یک فوریت این لایحه گفت: شرایط بهشت‌زهرا (س) از دو سال گذشته بسیار مورد توجه بوده و برخی از طرح‌ها و لوایحی که در روزهای آخر عمر شورا به صحن می‌رسد در قالب یک فوریت و دو فوریت نتیجه کار ۶ ماهه و یکساله است که حالا به سرانجام رسیده است و نباید این چنین در نظر بگیریم که روزهای آخر به این نتیجه رسیده‌ایم. 

او ادامه داد: اقدامات کارشناسی این لایحه از دو سال پیش انجام شده و به شهرداری ارائه شده و کار در آنجا مانده است و به صحن آمده است. این کار محصول تلاش‌های این دوره مدیریت شهری است و از دوستان می‌خواهم به فوریت آن رای دهند و یکشنبه هفته آینده در صحن مطرح و قطعی شود.

به گزارش ایلنا اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص مکان یابی و تملک آرامستان های جدید در پایتخت به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز