خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان از امروز/ ۳۰ درصد نیروهای آتش‌نشانی تاکنون به کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۶۰۴

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان خبر داد.

"مهدی داوری" مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره واکسیناسیون آتش‌نشانان گفت: پس از پیگیری شدید ما که زمان زیادی هم برای آن سپری شد، خوشبختانه از امروز واکسیناسیون آتش‌نشانان آغاز شده است.

وی با اشاره به نوع زندگی آتش‌نشانان ادامه داد: دورکاری برای نیروهای آتش‌نشانی مفهوم ندارد و آن‌ها همیشه باید به صورت ۲۴ ساعته سرکار باشند و زندگی جمعی دارند. همچنین در زمان امدادرسانی خیلی از ملاحظات و پروتکل‌ها را نمی‌توانند رعایت کنند از همین‌رو لازم بود که به سرعت واکسیناسیون آتش‌نشانان انجام شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۵ هزار نفر نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی هستند، خاطرنشان کرد: در طول این مدت و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ درصد از آتش‌نشانان که در حدود ۱۷۰۰ نفر بوده‌اند کرونا مثبت شده‌اند البته خوشبختانه اکثریت این افراد بهبود پیدا کرده‌اند.

داوری خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار حدود ۱۳۰ نفر از آتش‌نشانان درگیر کرونا بوده و قرنطینه و بستری هستند. دو نفر نیز در این مدت از ابتدا تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز