خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۵۳

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گرماب تا سیاه بیشه، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های امامزاده هاشم و قلعه دختر و در محور فیروزکوه مسیر ( جنوب به شمال) محدوده دماوند سنگین گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه و محور قدیم تهران - پردیس محدوده جاجرود نیمه سنگین و در تردد در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

براساس اعلام این مرکز در آزادراه تهران - شمال بارش باران و محورهای چالوس، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های مهرشهر ، گلشهر ، گلدشت و کمالشهر سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است.

براساس اعلام این مرکز بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران ، البرز و کرمان جنوب گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز