خبرگزاری کار ایران

انهدام باند مخوف راهزنان مسلح در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۷۲

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند ۸ نفره سرقت احشام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا لطفی گفت:  ۱۱ اردیبهشت امسال گزارش سرقت مسلحانه از دامداری در جاده چرم شهر به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته شاکی گفت،  ساعت۲۳:۳۰ شب حادثه به همراه یکی از کارگران دامداری ام مشغول آبیاری زمین های زراعی در همان حوالی بودیم که  ۶ مرد با چهره های پوشیده در حالیکه اسلحه شکاری بدست داشتند داخل دامداری شده و با تهدید و ایجاد ضرب و جرح دست و پای ما را بستند و ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کردند.

وی ادامه داد: بعد از سرقت متواری شده و ساعتی بعد با تقلای زیاد من و کارگرانم دست و پایمان را باز کردیم، موضوع را بلافاصله به پلیس و اهالی روستا خبر دادیم و با پیگیری رد احشام سرقت شده را در ۵ کیلومتری دامداری پیدا کردیم که ۵۰ رأس از احشام بر اثر تشنگی و حمله تلف شده بودند.

لطفی افزود: بدنبال اعلام این شکایت تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و با اقدامات پلیسی شبانه روزی، کارآگاهان دریافتند یکی از کارگران قدیمی دامداری به نام «حامد» در این سرقت نقش دارد، درنهایت با تحقیقات پلیسی مخفیگاه حامد شناسایی و در یک عملیات ضربتی حامد و ۸ عضو دیگر باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: در  بازرسی از مخفیگاه های این متهمان علاوه بر کشف هشت رأس گوساله مسروقه، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان، ضمن اعتراف صریح به مشارکت و همدستی در سرقت از دامداری شاکی و آزار و اذیت یکی از  کارگران به چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف  شهرستان های پیشوا و ورامین نیز اعتراف کردند و در بررسی های بعمل آمده تمامی اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت احشام هستند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز