خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه ستاد کرونای تهران:

آمار بیماران بستری در تهران از مرز ۶ هزار نفر گذشت/ حدود ۸۹ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۹۹

فرمانده قرارگاه ستاد کرونای تهران گفت: اگر واکسن به اندازه کافی به تهران دهند در سرعت واکسیناسیون مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علیرضا زالی» فرمانده قرارگاه ستاد کرونای استان تهران با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران، بیان کرد: ما دیروز از مرز شش هزار بیمار بستری گذشتیم و در حال حاضر تعداد بیماران بستری در تهران ۶ هزار و ۲۴۶ بیمار است.

وی ادامه داد:  قالب دو هزار و ۱۴۳ بیمار ما در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و  همچنین ۱۱۰۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم.

زالی افزود: همچنین تعداد ترخیص‌های ما حدود ۹۰۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بوده و حدود ۱۳۸۰۰ بیمار سرپایی به ما مراجعه کردند که در بخش بهداشت و درمان بودند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون گفت: اگر واکسن به اندازه کافی به تهران دهند در سرعت واکسیناسیون مشکلی نخواهیم داشت.

زالی ادامه داد: الان حدود ۸۹ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در استان تهران واکسینه شدند تزریق گروه‌های هدف ما مانند بیماران خاص هم انجام شده است و از فردا هم برنامه جدیدی برای تعداد بالایی  از پزشکان و پرستاران داریم و نوبت تزریق دوم آنها شروع می‌شود.

وی گفت: در تهران برنامه خیلی متراکم است، بطوریکه تعداد زیادی از همکاران در گروه پزشکی یعنی ۴۳ درصد از کل تیم پزشکی کشور در تهران مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز