خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

نشت بنزین در جایگاه سوخت در بزرگراه شهید همت/ وجود نقص در واحد اتصالات و خروج شلنگ از سوخت‌رسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۴۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نشت بنزین در جایگاه سوخت در بزرگراه همت خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه نشت بنزین در ساعت ۹:۳۷ صبح امروز در جایگاه سوخت واقع در بزرگراه همت به سمت غرب، بعد از شهران، لاین کندرو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه  امکانات کامل و خودروی کف به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل حادثه یک دستگاه تانکر حامل بنزین برای تخلیه سوخت وارد جایگاه سوخت شده بود.

ملکی تصریح کرد: تانکر در زمانی که در حال تخلیه بنزین بود به دلیل نقص در واحد اتصالات به یکباره شلنگ سوخت رسان خارج شده و مقداری در حد ۲۰۰ لیتر بنزین در سطح جایگاه جاری می‌شود و به دلیل شیب زمین به سمت جوی آب سرازیر می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با حضور به موقع در محل ضمن ایمن‌سازی با مقداری محلول آب و کف از آتش‌سوزی و انفجار جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: کماکان نیروها در محل مشغول ایمن‌سازی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز