خبرگزاری کار ایران

ضرورت افزایش کیفیت و کمیت تولید ارتز و پروتز جانبازان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۷۲

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز ارتز و پروتز متد بازدید و بر به‌روزرسانی فرایند تولید و تجهیزات این مرکز برای ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید اوحدی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از خدمات کارشناسان و کارکنان مرکز ارتز و پروتز متد تأکید کرد: خداوند توفیق خدمت به جانبازان عزیز را به ما و شما عنایت فرموده است تا خدمت‌گزار این عزیزان باشیم و این فرصت ارزشمندی است و تنها برخی افراد توفیق پیدا می‌کنند تا با توجه به شرایط و مسئولیت‌هایی که دارند در راستای صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی و برپایی پرچم دین خدمت کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به فعالیت‌های مرکز ارتز و پروتز متد افزود: فرایندهای تولید تجهیزات و استانداردهای آن و زنجیره‌های تولید باید همواره به‌روزرسانی شود و با تجهیزات فرسوده امکان خدمات‌رسانی مناسب وجود ندارد. ارتقا و افزایش کیفیت و کمیت مستلزم ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های مهندسی صنایع است.

وی افزود: در این مرکز باید کارگروه مشورتی متشکل از یک گروه بازرسی مورد اعتماد جهت بازدید از مراکز و تجهیزات سراسر کشور و همچنین برآورد نیاز مالی تشکیل شود تا ظرف مدت کوتاهی گزارش کاملی تهیه شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام خواهد کرد. مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تا آخرین لحظات مسئولیت همه توان خود را در جهت خدمت‌رسانی به کار خواهند گرفت.

اوحدی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) ادامه داد: بر اساس این روایت هر روز که از خواب بیدار می‌شوید خداوند توفیقاتی نصیب شما می‌کند. انسان یا این توفیقات را جذب می‌کند و به کار می‌گیرد و یا از روی غفلت این توفیق را از دست می‌دهد که ممکن است قابل جبران و تکرار نباشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید با جانبازان حاضر در این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و نظرات آنها قرار گرفت.

در این بازدید عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد حضور داشتند.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز