خبرگزاری کار ایران

قدردانی سردار"اشتری" از اقدامات حوزه اجتماعی ناجا درانتخابات/ لزوم برنامه ریزی دقیق و مدون برای تولیدات هنری در هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۹۷۲

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا ضمن ابلاغ تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از اقدامات معاونت اجتماعی ناجا درانتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدامات معاونت اجتماعی در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه نظرسنجی و برآوردها قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در جمع روسای مراکز و مدیران کل معاونت اجتماعی ناجا در شور ستادی این معاونت ضمن ابلاغ سلام و تقدیر و تشکر هیئت رئیسه ناجا خصوصا سردار فرمانده ناجا از اقدامات معاونت اجتماعی ناجا در بحث انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور گفت: قطعا رضایت هیئت رئیسه ناجا و در راس آن ها سردار " اشتری" فرمانده ناجا و روسای ستادی از حوزه اجتماعی، رضایت فرمانده معزز کل قوا امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" است که این توفیق را به همه همکاران در سطح کشور تبریک عرض می کنم.

رتبه برتر مرکز افکارسنجی

وی با اشاره به اینکه مرکز افکارسنجی معاونت اجتماعی در بین مراکز افکارسنجی معتبر کشور رتبه برتر را در انتخابات ریاست جمهوری کسب کرده است ، عنوان کرد: این توفیق مرهون تلاش های شبانه روزی همه بخش های معاونت اجتماعی است که به سهم خود از تمامی کارکنان خصوصا کارکنان مرکز افکارسنجی تقدیر و تشکر می کنم.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: پویایی و تفکر بسیجی در حوزه اجتماعی ناجا بسیار ملموس است که امیدوارم این روحیه و تفکر روز به روز تقویت شود.

سردار حاجیان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و مدون برای تولیدات هنری در هفته نیروی انتظامی افزود: بایستی تمام ابعاد ماموریتی ناجا در تولیدات دیده شود، تا ان شاء الله بتوانیم حق همه همکاران عزیز را ادا کنیم.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی برای پلیس یک فرصت طلایی است که بایستی معاونت اجتماعی ناجا به عنوان یک سیاست گذار در این هفته با برنامه ریزی و قدرت ورود پیدا کند.

سردار حاجیان با بیان این مطلب که بایستی تحول را در برنامه ها حس کنیم، تصریح کرد: توجه به شهدا، خــانواده های معظم آنها و ایثارگران یکی از اولویت های اساسی ما در حوزه های مختلف (هنری، خبری و ... ) است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: برنامه های جاری شما در هفته ناجا بایستی به یک برنامه تاکتیکی تبدیل شود.

نشاط در برنامه های هفته ناجا

وی با اشاره به اینکه نشاط و شادی در بین برنامه های هفته ناجا امسال بایستی قرار گیرد، گفت: این مهم مطالبه فرمانده ناجا است که بایستی همراه با افزایش تعلق سازمانی و انگیزه خدمتی کارکنان باشد.

سردار حاجیان در خاتمه با اشاره به این مطلب که بایستی برنامه های هفته ناجا به بهترین نحو ممکن برگزار شود، گفت: ارتقاء سرمایه اجتماعی، آینده پژوهی و آینده نگری، امیدآفرینی در جامعه، اقناع افکار عمومی، ترویج ارزش های اسلامی، جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و آرامش و نهایتا افزایش منزلت و مقبولیت اجتماعی پلیس در کلیه برنامه ها بایستی ظهور و بروز داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز