خبرگزاری کار ایران

۲۰میلیارد ریال کالای قاچاق در بزرگراه "آزادگان"

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۴۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف ۴ دستگاه نیسان حامل ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی بزرگراه "آزادگان " خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی " اظهار داشت:با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی،  ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران از انتقال مقادیر کالای قاچاق از یک انبار کالا واقع در صباشهر به تهران مطلع شدند و در یک عملیات پلیسی، موفق شدند ۴ دستگاه نیسان   حامل کالای قاچاق را  در بزرگراه  "آزادگان " شناسایی کنند.

وی افزود: با توقیف خودرو و بازرسی از آنها تعداد  ۲۱۰ قلم لوازم خانگی قاچاق از قبیل؛ ۲۰دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، ۲۴دستگاه چرخ گوشت و ۱۶۶ دستگاه سایر لوازم برقی آشپرخانه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودروها ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی اظهار داشتند که این  اموال متعلق به آنها نبوده و از اصالت و قاچاق بودن و یا نبودن این کالاها مطلع نیستند و صرفا به ازای دریافتی حق الزحمه ای از بابت کرایه خودرو، کالاها را از صباشهر بارگیری و قصد انتقال این اموال را به خیابان "شوش" و "امین حضو" داشتند.  

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان این پلیس تحقیق برای شناسایی مالک خودرو را آغاز کردند، تصریح کرد: هویت مالک اموال و محل تردد وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم هنگام تردد در محدوده میدان "انقلاب" دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: با دستور قضائی کلیه اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان  ارزش ریالی این اموال را  ۲۰  میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ گودرزی هر ۵ متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز