خبرگزاری کار ایران

پیشرفت مرزبانی در به کارگیری تجهیزات نظامی و هوشمند/ قدردانی فرمانده ناجا از اقدامات صورت گرفته حوزه مهندسی در مرزبانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۳۱۹

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با ابلاغ پیام تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از مجموعه مرزبانی، گفت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات پرسنلی، نیروی انسانی، تجهیزات نظامی و هوشمند در مرزبانی صورت گرفته که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و این پیشرفت امروز ملموس است.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در بازدید از طرح های عمرانی در حال احداث ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا با تبریک ولادت امام رضا (ع)، روند احداث پروژه‌ها را مطلوب دانست و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات پرسنلی، نیروی انسانی، تجهیزات نظامی و هوشمند در مرزبانی صورت گرفته که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و این پیشرفت امروز ملموس است.

وی با بیان اینکه پیشرفت ها حاصل اقدامات جهادی فرماندهان شایسته می باشد، افزود: در ایجاد سامانه های پیشرفته اپتیکی مرزی و استفاده از ریز پرنده ها در مرزهای دریایی، کوهستانی و کویری، مرزبانی با شتاب قابل تحسینی عمل کرده و توجه به منابع انسانی و نخبگان برای ایجاد روحیه و انگیزه سازمانی مشاهده می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به احداث و ایجاد طرح های عمرانی در مرزبانی و همچنین نوسازی مساجد، اظهار کرد: در خصوص احداث و نوسازی مساجد، سازمان عقیدتی سیاسی توجه و اهتمام خاصی به این موضوع داشته که جای قدردانی دارد، اعتبار نوسازی مساجد از صندوق توسعه مساجد هزینه می گردد و اعتبار این صندوق از هدایا و کمک تمامی همکاران که به صورت داوطلبانه از فیش حقوقی آنها کسر می گردد، تأمین می شود.

سردار شرفی ادامه داد: میزان مشارکت همکاران به خصوص در مراکز آموزش برای کمک به احداث مساجد و نمازخانه ها چشمگیر می باشد که از تمامی همکاران از صمیم قلب سپاسگزاری می کنیم.

وی افزود: به تناسب پیشرفت فیزیکی ساخت مسجد، اعتبار لازم از صندوق توسعه مساجد ناجا تأمین می شود تا ساخت و احداث این مساجد طبق برنامه صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه با ارزیابی مطلوب از اقدامات مهندسی فرماندهی مرزبانی ناجا، پیام تشکر و قدردانی فرمانده نیروی انتظامی و معاون مهندسی ناجا از سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا و مجموعه مرزبانی را در راستای اقدامات تاثیرگذار مهندسی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز