خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون مالی قوه قضاییه بر تجهیز دستگاه‌های آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۰۳

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه بر تجهیز سامانه‌های هوشمند سازمان پزشکی قانونی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، محمدحسین فروزان‌مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، صبح امروز (یکشنبه) از بخش‌های مختلف مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک، بازدید کرد و ضمن استماع سخنان و نقطه نظرات و دغدغه‌های مسئولان و متخصصان این واحد سازمانی، دستورات مقتضی را برای رفع مسائل و مشکلات مبتلابه آن، صادر کرد.

تالار تشریح، بخش سم‌شناسی، بخش HPLC، بخش جی‌سی‌مس، بخش تشخیص‌ هویت، سرولوژی و ژنتیک قانونی (نمونه‌گیری) از جمله واحدهایی بود که دکتر فروزان‌مهر در جریان حضور در مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، از آن‌ها بازدید به عمل آورد و ضمن تقدیر از متخصصین و کارکنان شاغل در این واحدها بر پرداخت پاداش‌ و فوق‌العاده‌های خاص آن‌ها تأکید کرد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در جریان این بازدید بر "اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی و سایر مقامات دستگاه قضا در خصوص رسیدگی به مسائل و تجهیز امکانات سازمان پزشکی قانونی" تاکید کرد و گفت: در جریان سفرهای استانی، دو بخش پزشکی قانونی و سازمان زندان‌ها به واسطه مراجعات زیاد مردمی به آن‌ها همواره از حیث تخصیص منابع و اعتبارات مورد تأکید آیت‌الله رئیسی و هیأت عالی قضایی همراه ایشان قرار می‌گیرد.

در جریان بازدید فروزان‌مهر از مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، علی هادی‌زادگان سرپرست بخش فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان پزشکی قانونی، موضوع تخصیص اعتبارات و منابع ارزی جهت تجهیز دستگاه‌های سازمان پزشکی قانونی را از طریق هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت مطرح کرد که فروزان‌مهر برای رفع این مشکل مشروط به ارسال مستندات مربوطه، قول مساعدت داد.

همچنین معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه بر تجهیز سامانه‌های هوشمند سازمان پزشکی قانونی تأکید کرد و نسبت به تنظیم موافقت‌نامه‌ای برای تخصیص منابع جهت هوشمندسازی بخش‌های مختلف سازمان پزشکی قانونی موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان بازدید فروزان‌مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه از مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، رضا حاج‌منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی و مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، فهرستی از مشکلات سازمان‌ و اداره مربوطه خود را که عمدتاً ناظر بر تأمین اعتبار تجهیز دستگاه‌های آزمایشگاهی بود ارائه کردند و فروزان‌مهر بر پیگیری‌ها جهت رفع این مسائل و مشکلات تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز