خبرگزاری کار ایران

سفر مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به سردشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۰۶۶

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور رسیدگی به شرایط جانبازان شیمیایی به شهرستان سردشت سفر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایثار، سعید عطاری روز شنبه ۵ تیرماه در سفر به شهرستان سردشت و در دیدار با فرماندار شهرستان سردشت با اشاره به تأکیدات رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی ویژه به جانبازان شیمیایی این شهرستان تصریح کرد: با توجه به درخواست برخی از ساکنین سردشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران این آمادگی را دارد تا در صورت تأیید ستاد کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن کمیسیون پزشکی را برای بررسی این موضوع برگزار کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰۰ جانباز شیمیایی ثبت شده در سردشت حضور دارند افزود: علاوه بر این عزیزان تا امروز حدود ۷۷۰ نفر متقاضی تشکیل پرونده جانبازی در این شهرستان بودند که از این تعداد مدارک ۶۴۲ نفر تأیید و احراز و پرونده ۵۰۰ نفر در سیستم به ثبت رسیده و آماده حضور در کمیسیون هستند.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همان‌طور که اشاره شد بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی کامل را برای برگزاری کمیسیون پزشکی در این شهرستان دارد اما دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به دلیل بیماری کرونا هنوز مجوز لازم را صادر نکرده است که به‌محض موافقت این نهاد در کمترین زمان ممکن کمیسیون پزشکی تشکیل می‌شود.

عطاری ضمن بیان اینکه به‌زودی دفتر نمایندگی بیمه دی در شهرستان سردشت راه‌اندازی می‌شود، گفت: از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز درخواست داریم تا نسبت به تأمین پزشک متخصص در کلینیک سردشت طبق ماده ۲ قانون حمایت از مصدومین شیمیایی همکاری و مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اهتمام جدی برای اجرای کامل قانون حمایت از مصدومین شیمیایی دارد، گفت: اجرای کامل این قانون در گرو همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

بازدید از کلینیک مصدومین شیمیایی سردشت، دیدار با جانبازان گران‌قدر خانم‌ها «نسرین قادرپور» و «فاطمه عزیزی» و آقای «حسن گلپرور» از دیگر اقدامات مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به سردشت بود.

عطاری روز یکشنبه ۶ تیرماه در دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان غربی با مدیران بیمه دی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با تأکید بر لزوم تسریع در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری جلب رضایت این عزیزان را یک اصل اساسی دانست.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در دیدار به تشریح خدمات‌رسانی در حوزه درمان به جامعه ایثارگری پرداخت.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز