خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پی سانحه تصادف رانندگی اتوبوس حامل سربازان معلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۸۳

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در پیامی، فوت چند تن از سربازان میهن در سانحه تلخ رانندگی را به تمامی هم وطنان عزیز به ویژه خانواده های معظم درگذشتگان و جامعه محترم معلمان کشور تسلیت گفت.

"وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"

به گزارش ایلنا، سردار"تقی مهری" در این پیام اظهارداشت: حادثه تلخ تصادف اتوبوس حامل تعدادی از سرباز معلمان عزیز که موجب درگذشت و مصدومیت تنی چند از این عزیزان شده است، غم و اندوه را در دل تمامی هم وطنان عزیز بویژه نیروهای مسلح ایجاد کرده است.

وی گفت: این عزیزان به جهت گسترش علم و دانش لباس رزم برتن کرده و به قصد خدمت به مردم در مناطق محروم قدم های مصمم خود را در مسیر سربازی نهاده اند، از این رولازم می دانیم مصیبت وارده را به تمامی هم وطنان بویژه خانواده های معظم درگذشتگان و جامعه محترم معلمان کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران الهی و علو درجات را برای آن عزیزان و صبری جمیل را برای بازماندگان آنان مسئلت نموده و برای آسیب دیدگان این حادثه نیز آرزوی بهبودی هرچه سریعتر و سلامتی روزافزون را خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز