خبرگزاری کار ایران

پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی حادثه فوت ۵ سرباز معلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۲۲

سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی حادثه واژگونی اتوبوس و فوت ۵ سرباز معلم را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر سهمگین واژگونی اتوبوس حامل سربازان معلم میهن در مسیر زاهدان – آباده غم و اندوه فراوانی بر دل‌های مردم نشاند. هنوز شوک درگذشت خبرنگاران جوان و پر تلاش کشور در سانحه واژگونی اتوبوس حامل اصحاب رسانه تازه بود که درگذشت سربازان معلمی که برای برافروختن چراغ دانش در محروم‌ترین نقاط کشور رهسپار بودند، بار دیگر خانواده‌هایی را داغدار کرد.

اینجانب این ضایعه جانکاه را به ملت شریف ایران، دوستان، آشنایان و اعضای محترم خانواده آن جوانان رشید و برومند و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت، برای خانواده‌های داغ‌دیده، شکیبایی و صبر، و برای مجروحان و مصدومان حادثه، شفای عاجل و کامل از ایزد منان مسئلت دارم.

امیداست مسئولان امر نسبت به استانداردسازی و نوسازی جاده‌ها و خودروها خصوصا خودروهای حمل و نقل عمومی تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را مدنظر داشته باشند تا شاهد چنین ضایعه‌ها و حوادث دردناکی در جاده‌های کشور نباشیم.

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز