خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی:

درگذشت مهشاد کریمی، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۶۵۵

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه «ستاره‌های آسمانی دانشگاه علامه، هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان»، گفت: مهشاد کریمی که گام در راه حفاظت از آیات خدا گذرانده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران فرهیخته دانش‌آموخته علامه گذاشت.

به گزارش ایلنا، حسین سلیمی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ضایعه درگذشت خبرنگار ایرنا و همچنین مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، گفت: ستاره‌های آسمان دانشگاه علامه طباطبایی انسان‌های تلاشگر و ثمربخشی هستند که هم در بودنشان درخشیدند و هم در رفتنشان پهنه این آسمان را درخشان‌تر کردند. 

وی در ادامه تصریح کرد: مهشاد کریمی از جمله ستاره‌های دانشگاه علامه طباطبایی بود که بر وجه‌الله نورافشانند و نظر انداختند. 

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: فقدان مهشاد کریمی خبرنگار حافظ محیط زیست که در حقیقت گام در راه حفاظت از آیات خدا گذارده بود، داغ عمیقی بر دل دانشگاهیان و جامعه خبرنگاران، فرهیخته و دانش‌آموخته علامه گذارد؛ اما راه زیبای اطلاع‌رسانی را همچنان گشوده نگاه خواهد داشت. 

بر اساس این گزارش، مهشاد کریمی دانش‌آموخته دانشگاه علامه طباطبایی بود.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز