خبرگزاری کار ایران

۵۰۰ هزار دانشجو در مرداد واکسینه می‌شود/ معلم‌ها برای مهر ماه واکسینه می‌شوند/ آموزش حضوری به شکل شناور خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۲۳

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مرداد ماه معلمان‌‌ها واکسینه می‌شوند تا از مهر ماه حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیماسادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت در برنامه‌ی تلویزیونی با اشاره به ماجرای واکسیناسیون قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه، بیان کرد: آموزش برای ما چه در مقاطع آموزش و پرورش و چه در دانشگاه‌ها بسیار مهم است و نمی‌توانیم بگوییم بازگشایی، چون عملا آموزش‌های ما به صورت مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها وجود داشت و گرچه معلمان و اساتید بسیار زحمت کشیدند، ما می‌خواهیم حضور افراد را در مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشم. 

وی ادامه داد: واقعا کیفیت آموزش‌های مجازی به اندازه‌ی آموزش حضوری نبوده است و اگرچه همه زحمات زیادی کشیده‌اند، بر این اساس مرداد ماه معلمان‌‌ها واکسینه می‌شوند تا از مهر ماه حضور دانش آموزان را در مدارس داشته باشیم و همچنین جلساتی با وزارت علوم داشتیم که برای بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری شد.

لاری افزود: در عین حال ۲۰۰ هزار نفر اساتید و پرسنل دانشگاه داریم که آنها هم مرداد ماه واکسینه می‌شود.

وی گفت: همچنین حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور داریم، در حال حاضر ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی که بالینی بودند، واکسینه شدند، اما سایر دانشجوهایمان که بالینی نبودند، مانده‌اند. 

وی گفت: همچنین ۵۰۰ هزار نفر از دانشجویان در شهریور ماه واکسینه می‌شوند، مهر ماه نیز یک میلیون، آبان ماه یک میلیون و در آذر هم مابقی واکسینه می‌شوند. 

لاری در پایان بیان کرد: ما یک سناریو و برنامه ای برای آموزش حضوری دانشجویان به صورت شناور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز