خبرگزاری کار ایران

قدردانی رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران امنیت انتخابات/اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۰۲۷

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، گفت : رهبر معظم انقلاب در پیامی از دست اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر است.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین "سید نصیر حسینی" نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همواره در راستای ماموریت‌های خود حمایت نمایندگان ولی‌فقیه را به همراه داشته‌ایم که فرزندان خود در ناجا را هدایت و حمایت می‌کنند.

وی افزود: مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد همواره پای کار بوده که نمونه بارز آن زلزله سی‌سخت بود که به لطف خدا و تلاش همکارانم در استان هیچ گونه مشکل امنیتی به وجود نیامد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث انتخابات، نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع)مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده گرفت و در استان‌ها نیز این وظیفه به فرماندهان استان‌ها محول شد که در کنار آنها سایر دستگاه‌ها علی‌الخصوص بسیجیان همکاری خوبی با ناجا در بحث امنیت انتخابات داشتند.

سردار اشتری گفت: طرح امنیت انتخابات از سوی نیروی انتظامی طراحی شد و مورد تایید شورای امنیت کشور قرار گرفت و تا این اواخر نیز تغییراتی در آن حاصل شد و مبنای کار قرار گرفت و نیز مبنایی هم برای تقسیم نیروها در انتخابات بود.

فرمانده ناجا بیان داشت: انتخابات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم ، با توجه به احتمال هر گونه تحرک عوامل معاند خارجی و همچنین ضد انقلاب بحمد اله هیچ گونه مشکلی پیش نیامد و رهبر معظم انقلاب در پیام خود از دست اندرکاران امنیت انتخابات قدردانی کردند که این از هر چیزی برای ما بالاتر است

سردار اشتری در ادامه افزود: در موضوعات مختلف از جمله ویروس منحوس کرونا ناجا پیشتاز بود ، در مقطعی که این اتفاق افتاد نیروی انتظامی در صحنه حاضر بود و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا که بیش از ۸۰ درصد آن به این نیرو برمی گشت را به نحوه احسن انجام داد.

 وی گفت: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تحت عنوان قرارگاه امام رضا (ع) در حوزه بهداشت و خدمات رسانی و ایجاد امنیت اقدامات خوبی توسط نیروی انتظامی صورت گرفت که امیدواریم همواره در خدمت مردم باشیم.

سردار اشتری در ادامه گفت: اعتماد مردم به ناجا موضوع حائز اهمیتی است و نیروی انتظامی جز دستگاه‌های برتر در این زمینه بوده و در نظرسنجی ها همواره رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده که هرگاه از مردم در خصوص عملکرد این نیروی خدمتگزار سوال شده پاسخ‌های خوبی داده‌اند که امید است اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در پایان افزود: در خصوص امکانات حتماً استان کهگیلویه و بویر احمد را مد نظر قرار خواهیم داد در این بین باید مسئولان استانی نیز همکاری لازم را داشته باشند و خیرین امنیت‌ساز نیز پای کار بیایند تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار فرزندان خود در مجموعه انتظامی استان قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز