خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران:

در دوران مسئولیت فقط مستاجریم/ مردم، مالکان اصلی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۸۸

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران گفت:‌ جا دارد آرای داده شده در انتخابات شوراها، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد شکاف بین شهروندان و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران که ریاست سیصد و چهارمین جلسه شورا را بر عهده داشت در ابتدای نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر تهران، ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان جدید به شورا گفت: امیدوارم اعضای جدید با تلاش خود بتوانند پاسخگوی مطالبات شهروندان تهرانی باشند. 

او ادامه داد: از میراث شورای پنجم در زمینه‌های نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی مواردی از این قبیل را مدنظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند. همچنین از همکاران عزیز شاغل در شهرداری تهران که برای زندگی با آرامش و به دور از مشکلات شهروندان تهرانی تلاش می‌کنند، می‌خواهم در دوران باقیمانده تا آغاز به‌کار شورای ششم همچنان با قدرت و توان بالا کارهای خود را ادامه دهند و تلاششان را جهت پیشبرد امور شهری ادامه دهند. 

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: همه ما باید بدانیم به‌ویژه در مسئولیت‌هایی که با رای شهروندان برعهده افراد قرار می‌گیرد، اگر چند صباحی مسئولیتی داریم، در مدت مشخص شده قانونی مستاجر هستیم و پس از دوران تصدی باید منصب خود را به مالکان اصلی که مردم هستند واگذار کنیم. 

امینی با تاکید براینکه مردم تشخیص می‌دهند در هر دوره چه کسانی حضور پیدا کنند، گفت: جا دارد آرای داده شده، آمار کسانی که شرکت نکرده‌اند و مجموع تعداد آراء توسط دلسوزان نظام تجزیه و تحلیل شود و سیاست‌های نظام به‌گونه‌ای باشد که روزبه‌روز شاهد شکاف بین شهروندان و متصدیان امور و نظام نباشیم و تلاش شود که اگر فاصله‌ای ایجاد شده، کمتر شود.

نائب رئیس شورای شهر افزود: همچنان که با آرای اعلامی، در برخی از کلانشهرها نظیر کرج، اراک و همدان آرای باطله در انتخابات شورای شهر مقام اول را داشته‌اند که باید به‌عنوان زنگ‌خطری به آن نگریسته شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز