خبرگزاری کار ایران

با تصویب اعضای شورای شهر:

فرمول اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند عادی در تهران اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۴۶

اعضای شورای شهر تهران فرمول چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) را اصلاح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران بررسی لایحه "اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) » در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. 

سید آرش حسینی میلانی با قرائت گزارش مشترک کمیسیون سلامت و محیط زیست و برنامه و بودجه گفت: فرمول محاسبه اخذ بهای خدمات پسماند توسط وزارت کشور در آذرماه سال ۹۹ اصلاخح و ابلاغ شده است و با توجه به اینکه در سالیان گذشته در قسمت پسماند غیرمسکونی طرح دعوایی داشتیم و دیوان عدالت فرمول قبلی را ابطال کرده بود، همکاران ما در شهرداری پیگیری منسجمی را با وزارت کشور داشتند و آنرا اصلاح کردند. 

او ادامه داد: فرمول جدید ارائه شده در این لایحه صرفا ارائه فرمول مصوب وزارت کشور است و در قسمت پسماند مسکونی مبنا ۶۹۰ گرم در روز مبنا در نظر گرفته شده است و بعد خانوار نیز ۳.۱ درنظر گرفته شده است. 

میلانی تاکید کرد: تغییر این فرمول تغییر خاصی در هزینه‌ها نخواهد داشت. 

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران اصلاحیه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند را به تصویب رساندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز