خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی و تشکر فرماندار تهران از عوامل برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۳۷

عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران، طی بیانیه‌ای از حضور حماسی، باشکوه و گسترده مردم شریف شهر و روستاهای تهران تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است؛

خداوند منان را شاکرم که مردم مومن و انقلابی شهر و روستاهای تهران در لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد ماه بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی خویش هستند.

بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنا‌دار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.

اینجانب به عنوان خدمتگذار شما مردم مومن و انقلابی در تهران برخود لازم می‌دانم ضمن تشکر ویژه از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی ، امنیتی و قضایی که در برقراری نظم،امنیت و آرامش در سطح منطقه تلاش های فراوانی داشتند قدردانی نموده و از مشارکت و حضور حماسی شما مردم فهیم مومن وانقلابی شهر و روستاهای تهران  در انتخابات 28 خرداد 1400  و  همه نامزدهای محترم و اعضاء ستادها ، طرفداران آن‌ها ، و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، و نیروهای تدارکاتی که با زحمت های شبانه روزی و چند ماهه خود انتخاباتی سالم، قانونمند، با نشاط را در سطح تهران  رقم زدند صمیمانه تشکر نمایم.

بدیهی است که انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه‌ها، عملکردها و رویکردهای یک جامعه آزاد و دموکراتیک است و در چنین رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است. آن چه مسلم است این که همه کاندیداها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به توسعه و پیشرفت منطقه در این مسیر گام نهادند و اینک که انتخابات به پایان رسیده است لازم است همه نامزدهای محترم و اعضاء ستادها ها اختلافات را کنار گذاشته و رقابت‌ها را تبدیل به رفاقت نموده و از تسری دادن اختلاف‌ نظرها در بین مردم پرهیز نموده و با ارائه نظرات سازنده و دلسوزانه خویش مسئولین اجرایی و مدیریت را در راستای آبادانی و توسعه همه جانه یاری دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز