خبرگزاری کار ایران

برگزاری انتخابات در بهترین شرایط ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۰۰

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا گفت: انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا،  سردار  محسن فتحی زاده در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ با قدردانی از تلاش ها، تدابیر و اقدامات سردار رحیمی در خصوص تامین نظم و امنیت و انضباط انتخابات، گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که همه نگاه ها و توجهات به سمت تهران است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال انجام است، گفت: تا کنون موضوع و مشکل امنیتی نداشتیم.  خدا را سپاسگزاریم که با همه تهدیدات و خط و نشان کشیدن دشمنان این انتخابات با تلاش های مجاهدانه شما در امنیت و آرامش انجام شد.
وی با بیان اینکه مسئولیت تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: خوب است که در کنار این مهم، مشکلات، چالش ها و اشکالات این گونه برنامه ها احصا و به مبادی مربوطه ارائه شود تا نسبت به مرتفع نمودن آن اقدامات بایسته انجام شود.

فتحی زاده با اشاره به اینکه انتخابات همایش همدلی و وفاق و انسجام بود که ملت بزرگ ایران در این همایش مشارکت داشته اند، گفت: ان شاء الله با حضور پر شور و شعور مردم، دولت مقتدر و توانمندی شکل گیرد که نتایج و برکات آن به کشور و مردم بر گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز