خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح هلال احمر درباره اختلاف یک میلیون دُزی واردات امروز واکسن کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۶۷

سخنگوی جمعیت هلال احمر در خصوص اختلاف یک میلیون دُزی واردات واکسن کرونا بین هلال احمر و گمرک در محموله ای که امروز وارد کشور شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

«محمد حسن قوسیان مقدم» سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اختلاف میزان واردات واکسن اعلام شده از سوی هلال احمر با میزان واکسن وارداتی اعلام شده از سوی گمرک گفت: بار ما دو میلیون دُز بوده است و ما دو میلیون دُز واکسن کرونا بارنامه کرده ایم.

وی ادامه داد: در پروازی که صبح انجام شده است یک میلیون دُز واکسن کرونا وارد شده و یک میلیون دُز دیگر نیز که جزیی از همین محموله است در پرواز بعدی وارد کشور می شود. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: محموله واکسن کرونا که در این مرحله خریداری شده است دو میلیون دُز واکسن بوده است. شب گذشته به ما اعلام کردند که دو میلیون دُز واکسن بارگیری شده و به ایران ارسال می شود اما ظاهرا به دلیل اینکه محموله سنگین شده است، این محموله در دو پرواز به کشور ارسال شده است. 

وی با تاکید براینکه این محموله در دو پرواز وارد کشور می شود، تصریح کرد: یک میلیون دُز واکسن کرونا صبح امروز در فرودگاه امام خمینی تحویل داده شده است و مطمئن باشید یک میلیون دُز واکسن که از همین محموله است در کوتاه ترین زمان و در پرواز بعدی وارد کشور خواهد شد. 

قوسیان مقدم با بیان اینکه دغدغه اصلی ما این است که واکسن کرونا وارد کشور کنیم، تصریح کرد: ما در تلاش هستیم که هرچه می توانیم واکسن وارد کشور کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز