خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۸۸

نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان با مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان در استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان با  مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور  در خصوص ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان در استان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای نشست محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور  از تلاش های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان در رسیدگی و ارائه خدمات به پناهندگان تشکر  و به اهمیت موضوع آموزش دانش آموزان تاکید؛ و به برخی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص اشاره نمود.

سپس شفیعی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته به پناهندگان در استان، از جمله احداث مدرسه، مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی، تامین تجهیزات آموزشی و توزیع تبلت های دانش آموزی ارائه و خواستار مساعدت بیشتر در زمینه ی احداث مدارس، ارائه خدمات آموزشی و رفع کمبود سرانه های آموزشی دانش آموزان در استان کرمان شد.

همچنین حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از خدمات صورت گرفته و حمایت های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در ارائه خدمات به استان کرمان قدردانی نمود و  همچنین خواستار توجه بیشتر در حوزه های آموزشی جهت ساخت فضاهای آموزشی مناسب و حمایت از دانش آموزان با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کووید۱۹ و توزیع مناسب تبلت های دانش آموزی جهت استفاده از برنامه شاد  با همکاری اداره آموزش و پرورش شد.

در پایان این دیدار محمودی ضمن بیان گزارشی از اقدات صورت گرفته در حوزه  آموزش و پرورش از جمله ساخت و تجیهز مدارس، از حمایت های نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شوراری اسلامی، وزارت آموزش و پرورش در ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان علی الخصوص در شیوع  همه گیری بیماری کووید ۱۹ تقدیر و تشکر نمود.

وی در خاتمه این دیدار ابراز خرسندی نمود تا با همکاری وزارت آموزش و پرورش تلاش خود را جهت رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان  و ارائه خدمات بیشتر به پناهندگان استان کرمان بکار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز