خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

لزوم تسلط بازرسین به قوانین انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۲۷

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است گفت: تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه با بازرسین استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی انتخابات اظهار داشت: هیات های بازرسی تشکیل شده اند و آموزش و تسلط بر قوانین باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

وی ادامه داد: رعایت قانون و بی طرفی کامل شعار اصلی انتخابات است که تحقق این مهم منوط به تسلط بر قوانین می باشد؛ امری که باید مورد توجه جدی بازرسان قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بازرسان و نمایندگان فرماندار در روز ۲۸ خرداد بایستی هماهنگ باشند عنوان کرد: وزارت کشور مسئول اجرا و حسن اجرای انتخابات می باشد که حسن اجرای انتخابات به کمک بازرسان تحقق پیدا می کند.

حسن بیگی سپس گفت: اقلام انتخاباتی توزیع شده و نکته این مهم مدیریت تعرفه ها می باشد تا انتخابات به نحو مطلوب و بدون مشکل برگزار شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شروع اخذ رای از ساعت ۷ صبح است و باید درب شعبه ها ساعت ۷ باز باشد و اولین استعلام در این ساعت انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: از ظرفیت مجمع مشورتی جوانان در شعبه ها استفاده شود؛ تا ضمن بهره گیری از انرژی و توان جوانان در امر مهم انتخابات زمینه نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز