خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

رصد وضعیت تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر/ تخلفات رصد و پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۷۲۶

رئیس هیئت بازرسی استان تهران گفت: برخی کاندیداها در روند تبلیغات سبب آزرده خاطر شدن مردم می‌شوند که این امر مغایر با قانون است و گزارش داده می شود؛ هرچند گروه‌های امحا کار خودشان را انجام می‌دهند اما از نظر به بازرسی نیز موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بازرسین استان تهران با اشاره به اهمیت بازرسی در انتخابات اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازرسی رصد دقیق اقدامات و موضوعات مختلف در حوزه های شهرستانی مد نظر می باشد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ادامه داد: باید تلاش کنیم تا انتخابات ۲۸ خرداد با کیفیت و حضور حداکثری مردم برگزار شود.

رئیس هیئت بازرسی استان تهران عنوان کرد: در مورد انتخابات شوراها طی بازدید به عمل آمده برخی کاندیداها در روند تبلیغات سبب آزرده خاطر شدن مردم می‌شوند که این امر مغایر با قانون است و گزارش داده می شود؛ هرچند گروه‌های امحا کار خودشان را انجام می‌دهند اما از نظر به بازرسی نیز موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

چراغعلی سپس گفت: آموزش بازرسان اولویت مهم است که در دستور کار قرار دارد و چهارشنبه یک جلسه ۴ ساعته در این مورد برگزار می‌شود همچنین صدور کارت‌های بازرسان پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز