خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

رایزنی برای حل مشکل شهرهایی که تعداد کاندیداها در آنها به حدنصاب نرسیده است/ تبلیغات از طریق فضای مجازی و نصب پوستر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۲۷

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی از رایزنی برای حل مشکل شهرهایی که تعداد کاندیداها در آنها به حدنصاب نرسیده است، خبر داد.

«حسین محمدصالحی دارانی» عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شهرهایی که کاندیدای انتخابات شوراها ندارند، گفت: متاسفانه در برخی شهرها و روستاها، کاندیداها به تعداد مورد نیاز نیست. در حال رایزنی هستیم که تبصره یا ماده‌ای الحاق شود و در روستاهایی که تعداد کاندیداها حداقل است، شورا برای آن‌ها تشکیل شود. 

صالحی دارانی اضافه کرد: در شهرها نیز باید دو برابر تعداد اعضا، کاندیدا وجود داشته باشد و این حداقل‌ها در برخی شهرها و روستاها وجود ندارد و برای این شهرها و روستاها در حال رایزنی هستیم تا ببینیم به چه صورت می‌توان این مشکل را در آن‌ها حل و فصل کرد. 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شیوه تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراها چگونه خواهد بود؟ گفت: همانند انتخابات ریاست جمهوری است و تجمع امکان‌پذیر نیست و باید بیشتر از طریق فضای مجازی و نصب پوستر تبلیغات انجام شود. 

صالحی دارانی تاکید کرد: تجمع مغایر با برنامه‌های ستاد کرونای کشور است و مجوزی برای تجمع صادر نمی‌شود و هرگونه تجمعی با توجه به برنامه‌های فعلی تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز