خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت قیام ۱۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۶۹

​استاندار تهران به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به پیشتازی مردم دشت ورامین آغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ظلم و جور بود بر استمرار مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، متن پیام استاندار تهران به شرح زیر است:
 
"قیام حق‌طلبانه ۱۵ خرداد، در تاریخ این مرز و بوم وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید و درس‌های زیادی از آن یادآوری می شود.
 
در این قیام که به پیشتازی مردم دشت ورامین صورت گرفت، ۷ نفر از بهترین جوانان این منطقه تنها به جرم حمایت از مرجعیت به خاک و خون کشیده شدند ولی با خون خود درخت نوپای انقلاب را آبیاری کردند. این حادثه دل‌ها را غمگین کرد و حضرت امام خمینی(ره) آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد این قیام خونین زمینه‌ساز قیام و نهضت گسترده‌تری را فراهم کرد که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

اینجانب یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشته و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه همه مردم شریف استان را به حضور گسترده در این انتخابات دعوت کرده و موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
 
انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز