خبرگزاری کار ایران

پایان عملیات ۴۲ ساعته آتش‌نشانی در پالایشگاه نفت تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۹۶

​سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از خروج تمامی نیروهای آتش‌نشانی از پالایشگاه نفت و پایان عملیات پس از ۴۲ ساعت خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پایان عملیات نیروهای آتش‌نشانی در پالایشگاه نفت تهران، گفت: این حادثه از  عصر روز چهارشنبه (۱۲ خردادماه) دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۸ شب روز گذشته (۱۳ خرداد)  بیشتر نیروهای آتش‌نشانی تهران و نیروهای شهرهای دیگر با هماهنگی‌هایی که در محل انجام شد محل آتش‌سوزی را ترک کردند و دو ایستگاه آتش‌نشانی و چند دستگاه خودرو ‌پشتیبانی از جمله یک بالابر به‌همراه همکاران آتش‌نشان ‌پالایشگاه در محل مستقر ماندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات سرد کردن، ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری تا به امروز ادامه داشت، خاطرنشان کرد: حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز ‌پس از تقریبا ۴۲ ساعت که از حضور آتش‌نشانان تهران در محل حادثه می‌گذشت، آن تعداد از نیروها و ایستگاه‌هایی که در محل باقی مانده بودند نیز ‌پس از بازدید میدانی که به‌همراه فرمانده آتش‌نشانی تهران و مسئولان ‌پالایشگاه از میدان آتش‌سوزی صورت گرفت و انجام بررسی‌های لازم و اطمینان حاصل شد از ایمنی محل، ‌پالایشگاه را ترک کردند.

ملکی تصریح کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده کلیه نیروهای آتش‌نشانی تهران محل حادثه را ساعت ۱۳ امروز تحویل مسئولان ‌پالایشگاه دادند و از پالایشگاه خارج شدند. سایر اقدامات از جمله علت‌یابی و بررسی میزان خسارات برعهده مسئولان ‌پالایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز