خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکنون هیچ مشکل امنیتی برای برگزاری انتخابات نداشتیم/ استفاده از نیروهای بسیج و سپاه برای کمک به نیروی انتظامی در غرب و شرق استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۷۷۲

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات گفت: برای تامین امنیت انتخابات در غرب و شرق استان تهران از نیروهای بسیج و سپاه برای کمک به نیروی انتظامی استفاده خواهد شد.

«حمید گودرزی» معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت انتخابات در تهران گفت: همانطور که می‌دانید در تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر چهار انتخابات برگزار می‌شود، اما در دیگر شهرهای استان تهران سه انتخابات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه امنیتی تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات آرام را پیش‌بینی کرده‌ایم. طرح‌هایی از طریق وزارت کشور به ما ابلاغ شده است، ما این طرح‌ها را در شهرستان‌ها بومی‌سازی و به روزسازی کردیم و در شورای تامین شهرستان‌ها و استان مصوب کردیم و همان را به شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌ایم تا براساس قانون این طرح‌ها را پیگیری کنند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: تا به الان براساس رصدهایی که از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی داشتیم، کوچکترین مشکلی برای بحث‌های امنیتی انتخابات نداریم و امیدواریم مشکلی هم پیش نیاید.

گودرزی تصریح کرد: در تهران، ری و شمیرانات چون در اختیار فاتب است با توجه به نیرویی که فاتب دارد، نیازی به نیروی کمکی از بسیج و سپاه ندارد و در تهران ۲۳ هزار نیروی فاتب برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن پای کار هستند.

وی درباره شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: در حوزه شرق و غرب استان تهران حتما باید از کمک نیروی بسیج و سپاه استفاده کنیم و براساس قانون مسئولیت و فرماندهی این نیروها نیز با نیروی انتظامی است و نیروهای دیگر تحت امر نیروی انتظامی در این خصوص فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز