خبرگزاری کار ایران

تصویب یک فوریت اصلاح مصوبه ساماندهی فرایند حمایت از ناشران و کتابفروشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۶۱

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت «اصلاحیه مصوبه ساماندهی فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتابفروشان» رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح "اصلاحیه مصوبه ساماندهی فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتابفروشان» در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. 

حجت نظری درباره این طرح گفت: شورا مصوبه از قبل داشته است اما در شهرداری‌های مناطق به صورت سلیقه‌ای به آن عمل می‌شده است و در تمام مناطق به موضوع کتابفروشان با نگاه واحدی پرداخته نمی‌شد. 

او ادامه داد: در هر منطقه‌ای که شهردار از ذوق و سلیقه برخوردار بود از کتابفروشان حمایت می‌شد و البته در برخی مناطق نه. در همین رابطه فکر کردیم که در راستای توسعه فرهنگ نشر و کتابخوانی این امکان را فراهم کنیم تا از ظرفیت حضور در اماکن با کاربری مسکونی استفاده کنیم. لذا همان مصوبه قبلی شورا را بسط و شرح دادیم و این الزام را برای تمام مناطق فراهم کنیم تا ملزم شوند تا به یک شیوه واحد از ظرفیت کتابفروشان در فضاهای مسکونی استفاده کنند. 

عضو شورای شهر تهران از اعضا درخواست کرد تا با موافقت با یک فوریت این طرح امکان بهره برداری بیشتر ناشران و کتابفروشان از فضاهای مسکونی و کمک به آن‌ها فراهم شود. 

به گزارش ایلنا، با موافقت اعضای شورای شهر تهران یک فوریت این طرح به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز