خبرگزاری کار ایران

اصلاح اساسنامه شهروند برای ورود به بورس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۹۸

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت لایحه اصلاح اساسنامه شرکت شهروند جهت حضور در بورس را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه یک فوریتی بررسی اساسنامه شرکت شهروند جهت حضور در بورس در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. 

سید محمود میرلوحی درباره این لایحه گفت: در برنامه سوم پیشنهاد شد که بخشی از شرکت‌های شهرداری وارد بورس شوند و بعد از تصویب ورود دو شرکت شهروند و برج میلاد آقای حناچی لایحه را به شورا ارسال کردند. اگر تاخیر ایجاد شود باعث می شود در این دوره نتوانیم مراحلی که لازم است را طی کنیم. 

او ادامه داد: هر شرکتی که بخواهد وارد بورس شود باید اساسنامه ای را  تصویب کند و همه شرکت های حاضر در بورس این کار را انجام داده اند. لذا درخواست می کنم دوستان فوریت آن را تایید کنند و کمیسیون نظر خود را بدهند و شهروند هرچه سریعتر وارد بورس شود. 

به گزارش ایلنا،‌ پیشنهاد تغییر دستور اساسنامه شهروند برای ارائه در بورس با 15 رای موافق به تصویب رسید. 

حامد مظاهریان معاون شهردار تهران درباره این لایه گفت: این مصوبه شورای شهر است که شهروند و همشهری وارد بورس شوند و آن سازوکار را دنبال کنند. اولین شرط برای ورود به بورس این است که شرکت سهامی عام باشد و نه خاص. شفاف کردن حساب ها، املاک و اموال نیز در حال انجام است.

به گزارش ایلنا،‌ با موافقت اعضای شورای شهر تهران یک فوریت لایحه اصلاح اساسنامه شرکت شهروند جهت حضور در بورس با موافقت اعضای شورای شهر تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز