خبرگزاری کار ایران

بیماران دیالیزی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران واکسن کرونا دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۶۸

مدیر درمان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران اعلام کرد: ۱۳۶ بیمار دیالیزی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران امروز ۲۸ اردیبهشت ماه، واکسن کرونا دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، دکتر اهورا احمدی گفت: تعداد بیماران بخش همودیالیز مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ۱۳۶ نفر است که ۴۴ نفر آن‌ها زن و ۹۲ نفر مرد هستند. مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در مکاتبات و پیگیری های متعدد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت درمان دانشگاه شهید بهشتی موفق به تامین واکسن کرونای بیماران دیالیزی شد.

وی با اشاره به پایین بودن سطح ایمنی بدن بیماران دیالیزی و شرایط خاص مبتلایان به نارسایی کلیه، افزود: با توجه به اینکه این افراد بد حال هستند، ترجیح دادیم که بیماران ما در محیطی که به آن عادت دارند و همچنین کارکنان بخش همودیالیز شناخت خوبی از شرایط آنان دارند، واکسن کرونا دریافت کنند. بنابراین واکسن ها با هماهنگی های انجام شده و نظارت نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به همه بیماران دیالیزی تزریق شد.

مدیردرمان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به تزریق واکسن سینوفارم به بیماران دیالیزی، گفت: این واکسن در ۲ مرحله تزریق می‌شود که مرحله دوم ۲۱ تا ۲۸ روز از تلقیح دوز اول انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز