خبرگزاری کار ایران

آغاز ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست دوچرخه‌های هیجانی BMX در مرکز شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۲۱

شهردار منطقه ۱۱ تهران از ساخت پارک آموزش ترافیک به مساحت ۹هزار وپانصد متر مربع و پیست دوچرخه‌های هیجانی BMX در بوستان شهید حججی و مجاورت ایستگاه متروی جوادیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت حمل و نقل این منطقه پارک آموزش ترافیک با مساحتی حدود ۹۵۰۰ مترمربع در داخل بوستان شهید حججی با محوریت توسعه حمل و نقل پاک و شهر دوستدار کودک با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش‌های ترافیکی و همچنین شیوه‌های مختلف حمل و نقل پاک اعم از آشنایی با نحوه دوچرخه سواری در محیط‌های شهری و پیاده روی در حال احداث است. 

آبادیان همچنین افزود: برای ایجاد انگیزه در قشر نوجوانان و جوانان در کنار این بوستان پیست مسیرهای دوچرخه‌های هیجانی (BMX) در حال طراحی و تکمیل است. 

شهردار منطقه ۱۱ بیان کرد: از مزیت‌های پارک آموزش ترافیک بوستان شهید حججی همجواری با ایستگاه متروی جوادیه است که در مسیر شهر انسان محور دسترسی شهروندان را به این بوستان با وسایل حمل و نقل عمومی آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، به گفته آبادیان اجرای پروژه ساخت پارک آموزش ترافیک و پیست مسیرهای دوچرخه‌های هیجانی (BMX) در دو فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن با تکمیل پارک آموزش ترافیک تا پایان تیر ماه و فاز دوم آن نیز با تکمیل پیست دوچرخه‌های هیجانی تا پایان آذر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز