خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_ تهران/ بارش باران در محورهای مواصلاتی ۱۰ استان/ اجرای طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۴۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_ تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش باران گزارش شده و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس، در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی خاطرنشان کرد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

به گفته سرهنگ شیرانی محدودیت تردد بین شهرها در گروههای قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد در تمامی شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز