خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان های ویژه ناجا:

حضور پرشور در انتخابات، مایه اقتدار ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۴۳

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به ‌پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حضور پرشور در انتخابات مایه اقتدار ملی و موجب شکست توطئه ‌های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسن کرمی"، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک روز جهانی قدس، اظهار کرد: قدس؛دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است که هر برگ این دفتر، حماسه ‌ای ماندگار، فریادی استکبارستیز و مظلومیتی بی ‌مرز است.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس که با فتوای عالمانه مرجع عالی ‌قدر و بنیان‌ گذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌ خمینی (ره) و مجاهدت ‌های امت اسلامی در برابر صهیونیزم بین ‌المللی شکل گرفت، همه‌ ساله بر پیکر رژیم جعلی اسرائیل و حامیان منطقه ‌ای و بین ‌المللی آن لرزه می ‌افکند.

فرمانده یگان ‌های ویژه ناجا با اشاره به این‌که بیت ‌المقدس، رویارویی ایمان و شرک، مستضعفان مظلوم در برابر استکبار جهانی است، گفت: قدس، مطلع‌ الفجر نجات ملت‌ های مسلمان به ‌خصوص ملت شجاع و مظلوم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ‌پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات مایه اقتدار ملی و موجب شکست توطئه ‌های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو یک حماسه ملی است و یگان ویژه در کنار سایر ارگان های امنیتی و انتظامی، در حفظ نظم و امنیت انتخابات آتی از هیچ خدمتی فروگذار نمی‌کند تا همانند سنوات گذشته بتوانیم برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات پلیس ثبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز