خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان قم؛

دستاوردهای نظام اسلامی در بخش علمی و نظامی را مدیون آموزش‌وپرورش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۰۸

نماینده ولی‌فقیه در استان قم از معلم به‌عنوان یک فرد خدمتگزار در عرصه‌های مختلف جامعه نام برد و گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف ازجمله علمی و نظامی را «مدیون آموزش‌وپرورش» هستیم که به تربیت نیروهای توانمند، پرداخته است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از فرهنگیان استان قم که مناسبت گرامیداشت هفته معلم و در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) برگزار شد، با تبریک روز معلم، اظهار کرد: تقارن شهادت معلم بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری با روز ضربت خوردن امیرالمؤمنین (ع) به ما یادآوری می‌کند که معلمان افزون بر سنگر تدریس و تعلیم، در هر سنگر دیگری که توان و امکانش را داشته باشند، قدم‌های بزرگی را برمی‌دارند. 

وی «منزل، مدرسه و مسجد» را سه کانون مهم حوزه تعلم و تربیت برشمرد و تصریح کرد: با محدودیت‌های اخیر، ارتباط معنوی مردم نسبت به دوران قبل از کرونا متفاوت شده است، اما هیچ‌گاه این ارتباط و زنجیره قطع نمی‌شود و معلم‌ها همان راهی را که حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) پیمودند، دنبال می‌کنند. 

امام‌جمعه قم افزود: ما دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف ازجمله علمی و نظامی را «مدیون آموزش‌وپرورش» هستیم که به تربیت نیروهای توانمند در این کشور پرداخته است. 

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: در این روزها باید کاری کرد تا ارتباط معلمان با دانش آموزان که در اثر شیوع کرونا کمتر شده، حفظ و تقویت شود و با این ارتباط، بُعد معنوی و تربیتی دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف مانند، عفاف و حجاب نیز موردتوجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز