خبرگزاری کار ایران

خداکرمی:

لزوم تدوین کد اپیکس و اصول اخلاقی برای جلوگیری از تخلفات

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۱۶

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در واکنش به گزارش تخطی در تزریق واکسن توسط شهردار تهران گفت:‌آیا شهرداری اصول اخلاقی حداقلی را قبل از اجرای برنامه تدوین می‌کند تا اگر از آن تخطی شد بتواند به آن ورود کند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهردار تهران درباره تزریق واکسن پاکبان‌ها به سایر پرسنل شهرداری گفت: این رویه در کشور و شهرداری حاکم است که معمولا در حراست از نحوه اجرای قوانین و برنامه‌ها جنبه پیشگیرانه از وقوع تخلف را فراموش می‌کنیم. 

او ادامه داد: نهادهای نظارتی که می‌خواهند مچ گیری کنند و صبر می‌کنند تا تخلف رخ دهد و بعد وارد عمل می‌شوند، خود دستگاه‌ها نیز به همین گونه برخورد می‌کنند. سوال من این است که آیا شهرداری اصول اخلاقی حداقلی را قبل از اجرای برنامه تدوین می‌کند تا اگر از آن تخطی شد بتواند به آن ورود کند؟ 

خداکرمی افزود: این رویه در همه کشورها هست که اگر واکسنی اضافه آمد به مردم عادی تزریق می‌شود و غیر معمول نیست اما از آنجایی که در کشور ما با محدودیت مواجه هستیم و معمولا حساسیت به تخلفات کوچک خیلی بیشتر از تخلفات بزرگ است. 

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: همه می‌دانیم که چرا آن تخلفات کوچک بزرگ می‌شوند تا تخلفات بزرگ در سایه بمانند. باید این کد اپیکس و اصول اخلاقی را تدوین کنیم تا این مسائل رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز