خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۱۱۴

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که خودرو های مستعمل را به جای خودرو صفر می فروختند خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری خودرو تیمی از ماموران کلانتری سریعا بررسی موضوع را  در دستور کار  خود قرار دادند.

وی  تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و به کار بردن شگرد‌های پلیسی، ۲ کلاهبردار توسط ماموران کلانتری شناسایی و  بازداشت شدند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان با درج آگهی در سایت های خرید و فروش مجازی، خودروهای صفر را به خریداران نشان می دادند، ادامه داد: مال باختگان پس از معامله و هنگام تعویض پلاک خودرو، متوجه می شدند خودرو  صفر نبوده و در دام کلاهبرداران قرار گرفته اند.  

وی در خصوص نتیجه تحقیقات پلیسی توضیح داد: در این پرونده ۲ کلاهبردار بازداشت شدند و ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه صفر و ۲ دستگاه خودرو کارکرده کشف شده است. 

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه با تجمیع پرونده های مشابه تا کنون ۲۵ مال باخته از متهمان شکایت کرده اند، افزود:  تلاش برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان  عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  ۱۰ میلیارد ریال براورد کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز