خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مراکز امداد و نجات در شهر تهران ساماندهی و یکپارچه شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۴۳

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار محترم و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد. 

او افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم اجرای به موقع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران» تذکر می‌دهم. 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس ماده واحده مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ «به منظور ارتقای زیرساخت‌های لازم و توسعه و توان‌افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (۳) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه «ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز خدمات امداد و نجات در شهر تهران» را تهیه و به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند». 

فراهانی ادامه داد: متاسفانه علی رغم اتمام مهلت مقرر قانونی و گذشت مدت ۲ هزار و ۱۹۳ روز از پایان مهلت مقرر در مصوبه شاهد اقدام و ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران نبوده‌ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه تکالیف مقرر توسط شورای شهر به منظور ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و در مسیر اصلاح و بهبود مدیریت شهر و شهرداری به تصویب می‌رسند، افزود: مدیریت شهری می‌بایست مصوبات شورا را فارغ از دوره تصویب اجرایی و عملیاتی کند بر همین اساس انتظار می‌رود در اسرع وقت لایحه ساماندهی و یکپارچه‌سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران که نیاز شهر در مسیر ارتقاء و بهبود تاب آوری است تهیه و برای تصویب به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز